Klacht Kinepolis : Gezeur over betaling die al gedaan is, maar hun hebben de administratie niet op orde.

Klachtnummer
# 567113
Gebruiker
Saskia28581
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 augustus 2021 een platinum kaart aangeschaft en verplicht 3 maanden! vooruit moeten betalen. In augustus en september schrijven ze dit geld nogmaals af. Ik heb het teruggestort. Nu al meerdere malen contact gehad, maar ze helpen met niet omdat ik niet betaald heb volgens hun. Terwijl het bij afsluiten al betaald is.

Tevens kan ik er geen gebruik van maken omdat de qr code toestand er nu is en ik er niet aan mee doe. Ik wil graag een deel van mijn geld terug. Meerdere malen gebeld en gemaild. Zij praten alleen over de betaling die niet gedaan is. Stapelgek word ik ervan.

De oplossing

Het oplossen. Ophouden met zeuren en een oplossing zoeken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen