Opgelost door Kinepolis : Ik kan tickets ivm corona niet annuleren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 580497
Gebruiker
Juutje1976
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 3 kaarten gereserveerd en online betaald. Nu heeft dochter helaas corona en kan het niet doorgaan. Ik wilde de kaarten annuleren, maar dat blijkt niet te kunnen. Op ontvangstbewijs staat dat annuleren niet kan.
Een aantal jaren geleden kon je online reserveren en dan bij binnenkomst bioscoop pas betalen. Nu snap ik heel goed dat dat er voor zorgde dat velen reserveerden en uiteindelijk niet op kwamen dagen. Dat is als bedrijf erg vervelend. De manier waarop het nu gaat is echter klantonvriendelijk en goedwillende klanten worden de dupe. We kunnen er niks aan doen dat dochter nu corona heeft. Ik hoef niet eens geld terug. Een tegoedbon vind ik ook prima want we gaan sowieso een andere keer wel.

Gewenste oplossing

Ik zou graag de tickets annuleren en geld retour krijgen of tegoedbon.
Geboden oplossing
Ik heb geld retour gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Kinepolis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U kunt deze email direct sturen naar enschede@kinepolis.com inclusief foto dan krijgt u gewoon uw geld terug gestort. Als u eerst contact zoekt met ons gaat dit vaak sneller

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen