Opgelost door Kinepolis : Ik kan tickets ivm corona niet annuleren
Details
Klacht
Ik heb 3 kaarten gereserveerd en online betaald. Nu heeft dochter helaas corona en kan het niet doorgaan. Ik wilde de kaarten annuleren, maar dat blijkt niet te kunnen. Op ontvangstbewijs staat dat annuleren niet kan.Een aantal jaren geleden kon je online reserveren en dan bij binnenkomst bioscoop pas betalen. Nu snap ik heel goed dat dat er voor zorgde dat velen reserveerden en uiteindelijk niet op kwamen dagen. Dat is als bedrijf erg vervelend. De manier waarop het nu gaat is echter klantonvriendelijk en goedwillende klanten worden de dupe. We kunnen er niks aan doen dat dochter nu corona heeft. Ik hoef niet eens geld terug. Een tegoedbon vind ik ook prima want we gaan sowieso een andere keer wel.
Gewenste oplossing
Ik zou graag de tickets annuleren en geld retour krijgen of tegoedbon.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.