Opgelost door Kinepolis : Ik kan tickets ivm corona niet annuleren

Juutje1976

Ik heb 3 kaarten gereserveerd en online betaald. Nu heeft dochter helaas corona en kan het niet doorgaan. Ik wilde de kaarten annuleren, maar dat blijkt niet te kunnen. Op ontvangstbewijs staat dat annuleren niet kan.
Een aantal jaren geleden kon je online reserveren en dan bij binnenkomst bioscoop pas betalen. Nu snap ik heel goed dat dat er voor zorgde dat velen reserveerden en uiteindelijk niet op kwamen dagen. Dat is als bedrijf erg vervelend. De manier waarop het nu gaat is echter klantonvriendelijk en goedwillende klanten worden de dupe. We kunnen er niks aan doen dat dochter nu corona heeft. Ik hoef niet eens geld terug. Een tegoedbon vind ik ook prima want we gaan sowieso een andere keer wel.

Ik zou graag de tickets annuleren en geld retour krijgen of tegoedbon.
Ik heb geld retour gekregen.

Kinepolis
    U kunt deze email direct sturen naar enschede@kinepolis.com inclusief foto dan krijgt u gewoon uw geld terug gestort. Als u eerst contact zoekt met ons gaat dit vaak sneller

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?