Opgelost door Kinepolis : Illegaal verlopen van 2 strippenkaarten

BD

Wij bezitten 2 10 rittenkaarten die volgens Kinepolis verlopen zijn. Aangezien de rittenkaarten geen datum van afgiften hebben mogen (nog elders inzichtelijk) deze wettelijk gezien niet verlopen.
Na nu maanden contact met Kinepolis en zeer kinderlijk en onprofessioneel benaderd te zijn is er nu helemaal geen reactie meer vanuit Kinepolis.
Ik lees hier ook dat er meerdere klanten gedupeerd zijn en zou klachtencompas willen vragen deze klachten te bundelen en nog eenmaal vragen om ons te compenseren voor het illegaal laten verlopen van de waardekaarten.
Indien Kinepolis besluit niet meer te reageren zou ik graag in contact komen met de gedupeerde en een gecombineerde zaak te openen. Deze laksheid kom je wellicht mee weg in België maar niet in NL. De stap naar de consumentenbond en andere media outlets lijkt mij ook een goede om mensen te beschermen van deze wanpraktijken.

Terugbetaling van de betaalde bonnen a 150 euro. Na zo slecht behandeld te zijn wil ik niet eens meer een vervangende rittenkaart wat mijn initiële vraag was

Beste Peter,

Fijn om eindelijk een nette reactie te krijgen. De zaak afronden met 20 vrijkaarten is akkoord.

Met vriendelijke groet
    Kinepolis
    Beste Boris, de kaarten gaan met de post mee. Ik wens u een prettig weekend.

Peter

BD

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?