Klacht Kinepolis : Lastig gevallen onderde film

Adinda1984.

Goeden avond ik ben vandaag een film gaan kijken de film was leuk alleen er zaten drie jongen mijn en me zoon te bekogelen me mc propjes en met fanta flesjes met nog drinken er in we hebben daarom niet de Helen film kunnen zien ik zou dan ook graag willen dat we 2 kaartjes terug kunnen krijgen want we voelden ons niet op onze gemak of onze geld terug wij konden dezen 2 jongens totaal niet

Ps we hebben op de 26 jullie om 17.20 film geken in zaal 2 bombini

Dat de mensen veilig een film kunnen kijken
Dat er prullenbakken komen in de zaal waar het weggegooid kan worden ik wil me geld terug of 2 nieuwen kaartjes

We hebben de kaartjes aan de balie gekocht

Kinepolis
    geachte heer of mevrouw Benfield, U kunt hiervoor het beste even direct contact op nemen met het filiaal via email info.dordrecht@kinepolis.com. Zij kunnen u hiermee verder helpen. In de toekomst ook een tip om dit direct bij het personeel te melden als zoiets voorvalt zodat ze direct actie kunnen ondernemen en dat u een fijne avond heeft met uw zoon.

met vriendelijke groet,

Kinepolis Nederland.
    Peter
    Kinepolis
    Geachte heer of mevrouw Benfield,

wij willen juist uw klacht oplossen, maar dat kunnen we sneller doen via het complex. U heeft gekozen om direct hier uw klacht te plaatsten, dit is geen website van Kinepolis dus uw opmerking dat u hier uw klacht moest plaatsen begrijp ik niet geheel. Wij antwoorden hier omdat we juist het probleem willen oplossen. Het emailadres is correct zoals aangegeven. Wat ik bedoelde is dat als u direct het personeel had ingeschakeld had u misschien een fijnere avond gehad. Ik vind het jammer dat u het zo opneemt. Wij willen u echt helpen hiermee. Ik hoop dat u de locatie alsnog een bericht zal sturen op info.dordrecht@kinepolis.com.

dank voor uw tijd

Kinepolis Nederland.
    Peter

Adinda1984.
Ik vind dit diep triest waarom moed je dan hier je klacht indienen personeel wist hier van af ik heb zelfs de tering zooi die na mijn en me zoon hebben gegooid op de toonbank neer gelegd ze derden er niks mee Ze keken na die 3 jongens en zijden niks nou wat een oplossing rond uit belachelijk dit en door dezen klacht ingediend dienen is onze avond wel in de soep gevallen wat een respect weer denk je even een filmpje te kijken met je zoon pffff wat een bedrijf zeg en dan nog wat het mail adres die er bij staat die jullie mijn toesturen is niet goed dus er valt niks te mailen daar na toe

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?