Klacht Kinepolis : Slechte ervaring! Niet goed aangegeven maatregelen!!!

Mandy

Vanmiddag een bioscoop bezoek geboekt in Breda. Vooraf gaand de maatregelen van de bioscoop goed doorgenomen, het advies van een mondkapje aangehouden en een plaats gereserveerd. Ook op de site de andere maatregelen door genomen. Komen we aan voor de film blijkt er geen eten of drinken te koop te zijn, dit is niet aangegeven op de site. Zeer teleurstellend als je zelf niets bij hebt, omdat je altijd netjes wat in de bioscoop koopt. Nu 2 uur zonder drinken ect. Moeten zitten.... wat een leuk uitje had moeten zijn is dus in de soep gelopen.

Een tegemoetkoming.

Mandy
    Nog vergeten toe te voegen dat we ook expres voor de cosy Seats hadden gekozen. Dit omdat we hier fijner zitten en ons eten en drinken makkelijker kwijt kunnen. Helaas.....
    Kinepolis
    Geachte heer of mevrouw Huijbregts. Helaas was de bioscoop gedwongen de shop te sluiten op last van de BOA. Dit was neit de keus van Kinepolis en is ook niet het landelijk beleid. Voor restitutie van uw tickets omdat u de film niet heeft gezien kunt u contact opnemen met de vestiging via info.breda@kinepolis.com

met vriendelijke groet,

Kinepolis Nederland.

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?