Klacht King International: Twee puzzels achter elkaar missen een stukje

Klachtnummer
# 442477
Gebruiker
Jade
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee puzzels gekocht in de afgelopen maand en beide missen 1 puzzel stukjes. De site adviseert om naar de winkel te gaan van de aankoop alleen als je de doos openmaakt zitten de puzzelstukjes in een zak dus het is toch echt een fout vanuit King. Echt schandalig dat ik twee keer achter elkaar een stukje mis.

De oplossing

Een nieuwe puzzel persoonlijk opsturen en zorgen dat alle stukjes compleet zijn en niet de lokale winkels 'de schuld' geven.

0 reacties

Ook een klacht indienen over King International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen