Opgelost door Kinq.nl: Slechte wifi-deurbel, geen support

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176820
Gebruiker
TheoRichel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Heb een wifi-deurbel aangeschaft, maar deze gaf vanaf het begin reeds problemen (zie: http://theorichel.nl/KINQ-Slechte-Deurbel-Geen-Support ). Ik heb in totaal 6 mailtjes gestuurd om mijn problemen uiteen te zetten, maar hoewel men zegt in actie te komen gebeurt er niks. Heb gezegd dat ik mijn geld terug wil en toen deden ze alsof ze niet wisten dat er een probleem was.
Het apparaat stond een paar weken terug als 'bestseller' op hun site, maar is nu compleet verdwenen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, inclusief de verzendkosten om het ding terug te sturen. En in die volgorde: eerst geld terug, dan retourneer ik dat ding.

5 reacties

  1. Auteur
    Kinq.nl
    Datum
    Geachte heer Richel,

    Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met KINQ. Uiteraard gaan wij dit voor u oplossen! U kunt uw aankoop terugsturen naar KINQ BV, Vaalserbergweg 317, 5628CH Eindhoven. Wij zullen dan op uw verzoek uw bestelling repareren/vervangen of crediteren.

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Rob Spee
  2. Auteur
    TheoRichel
    Datum
    In eerste instantie heeft Kinq niet gereageerd op mijn klacht bij Klachtenkompas. Daarom heb ik het apparaat al een week geleden teruggestuurd met het verzoek om terugbetaling. Dat werd vervolgens geweigerd omdat ik een draadje had doorgeknipt (toen ik nog dacht dat het ding zou werken). Maar goed, dan hou je 5 € in voor dat draadje.
    U bent blijkbaar niet op de hoogte van eerdere activiteiten van uw 'klantenservice'.
    Dus: het terugsturen is reeds gebeurd, het terugbetalen nog niet.
  3. Auteur
    Kinq.nl
    Datum
    Geachte heer Richel,

    We hebben uw order inderdaad weer retour ontvangen en zullen deze per omgaande crediteren. Dit betekent dat u uw aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening zult ontvangen. Onze excuses voor de ontstane situatie. In het vervolg zullen wij nog beter letten op onze communicatie.

    Met vriendelijke groet,

    Rob Spee
  4. Auteur
    Kinq.nl
    Datum
    Beste Theo,

    Wij hebben een week geleden uw aankoop bedrag retour betaald. Wilt u deze klacht sluiten als e.e.a. goed door u is ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Rob Spee
  5. Auteur
    TheoRichel
    Datum
    Het geld is teruggestort, dus de zaak is afgehandeld. Bedankt Klachtkompas en bedankt Kinq.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TheoRichel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kinq.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen