Opgelost door Kinq.nl: Slechte wifi-deurbel, geen support

TheoRichel

Heb een wifi-deurbel aangeschaft, maar deze gaf vanaf het begin reeds problemen (zie: http://theorichel.nl/KINQ-Slechte-Deurbel-Geen-Support ). Ik heb in totaal 6 mailtjes gestuurd om mijn problemen uiteen te zetten, maar hoewel men zegt in actie te komen gebeurt er niks. Heb gezegd dat ik mijn geld terug wil en toen deden ze alsof ze niet wisten dat er een probleem was.
Het apparaat stond een paar weken terug als 'bestseller' op hun site, maar is nu compleet verdwenen.

Ik wil mijn geld terug, inclusief de verzendkosten om het ding terug te sturen. En in die volgorde: eerst geld terug, dan retourneer ik dat ding.

Geachte heer Richel,

Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met KINQ. Uiteraard gaan wij dit voor u oplossen! U kunt uw aankoop terugsturen naar KINQ BV, Vaalserbergweg 317, 5628CH Eindhoven. Wij zullen dan op uw verzoek uw bestelling repareren/vervangen of crediteren.

Wij horen graag van u.

TheoRichel
    In eerste instantie heeft Kinq niet gereageerd op mijn klacht bij Klachtenkompas. Daarom heb ik het apparaat al een week geleden teruggestuurd met het verzoek om terugbetaling. Dat werd vervolgens geweigerd omdat ik een draadje had doorgeknipt (toen ik nog dacht dat het ding zou werken). Maar goed, dan hou je 5 € in voor dat draadje.
    U bent blijkbaar niet op de hoogte van eerdere activiteiten van uw 'klantenservice'.
    Dus: het terugsturen is reeds gebeurd, het terugbetalen nog niet.
    Geachte heer Richel,

We hebben uw order inderdaad weer retour ontvangen en zullen deze per omgaande crediteren. Dit betekent dat u uw aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening zult ontvangen. Onze excuses voor de ontstane situatie. In het vervolg zullen wij nog beter letten op onze communicatie.

Beste Theo,

Wij hebben een week geleden uw aankoop bedrag retour betaald. Wilt u deze klacht sluiten als e.e.a. goed door u is ontvangen.

TheoRichel
    Het geld is teruggestort, dus de zaak is afgehandeld. Bedankt Klachtkompas en bedankt Kinq.

TheoRichel

Ook een klacht indienen over Kinq.nl?