Klacht Kippie Enschede: spaarkaarten voorwaarden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 399114
Gebruiker
pdh
Datum
10 reacties

Details

De klacht

spaarkaarten worden niet door elk filiaal geaccepteerd. Bijvoorbeeld, spaarkaart van Spijkenisse wordt geweigerd door Spijkenisse omdat er ook zegels zijn geplakt van filiaal Hellevoetsluis.
Mijn inziens klopt dit niet want dit wordt nergens aangegeven maar ook zeker niet vermeld VOORDAT je begint met sparen.
Per email van hun klantenservice heb ik kortweg gezegd pech gehad want zij zeggen hieraan niks te kunnen of willen veranderen Wat een laffe reactie

De oplossing

algehele acceptatie van de spaarkaart ongeacht welk filiaal

10 reacties

  1. Auteur
    Kippie
    Datum
    Beste meneer/mevrouw.

    U heeft uw reactie gezet op de pagina van Kippie Enschede.
    Dus ik kan deze klacht niet voor u oplossen.
    Wel heb ik uw klacht door gestuurd naar het hoofdkantoor.
    Want ik wil dat elke Kippie klant tevreden is.

    Mvg Tjerk Kippie Enschede

  2. Auteur
    pdh
    Datum
    hallo ,
    ergerlijk maar vooral kinderachtig om geen reactie te geven. Dit getuigd niet van professionaliteit en zeer zeker niet klantgericht.
  3. Auteur
    pdh
    Datum
    hallo ,
    ergerlijk maar vooral kinderachtig om geen reactie te geven. Dit getuigd niet van professionaliteit en zeer zeker niet klantgericht.
  4. Auteur
    Kippie
    Datum
    Hey. Ik heb 31 oktober een reactie gegeven.

    Mvg Tjerk
    Kippie Enschede
  5. Auteur
    Kippie
    Datum
    Hey. Ik heb 31 oktober een reactie gegeven.

    Mvg Tjerk
    Kippie Enschede
  6. Auteur
    pdh
    Datum
    jazeker maar met de mededeljng dat u het aan het hoofdkantoor zou doorgeven toch?
    en die hebben geen enkele reactie gegeven. Dus de klacht is niet behandeld.

    m vr gr
    patrick de hooge
  7. Auteur
    Kippie
    Datum
    Hey. Oké ik zal er nog een keer achteraan bellen. Zal ik uw mailadres mogen? Dan stuur ik dat door naar het hoofdkantoor. Dan kunnen ze via die manier iig contact met u opnemen. Mvg Tjerk
  8. Auteur
    Kippie
    Datum
    Hey. Oké ik zal er nog een keer achteraan bellen. Zal ik uw mailadres mogen? Dan stuur ik dat door naar het hoofdkantoor. Dan kunnen ze via die manier iig contact met u opnemen. Mvg Tjerk
  9. Auteur
    pdh
    Datum
    dank u
    mijn mailadres luid: patrickdehooge@online.nl


    m vr gr
    patrick
  10. Auteur
    pdh
    Datum
    Hallo ,

    Tot heden nog geen enkel contact gehad met het hoofdkantoor van Kippie
    Ik vermoed dat zij geen zin hebben om gegronde klachten zoals deze te beantwoorden/verantwoorden.

    M vr Gr

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pdh
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kippie Enschede?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen