Klacht Kippie Enschede: spaarkaarten voorwaarden

pdh

spaarkaarten worden niet door elk filiaal geaccepteerd. Bijvoorbeeld, spaarkaart van Spijkenisse wordt geweigerd door Spijkenisse omdat er ook zegels zijn geplakt van filiaal Hellevoetsluis.
Mijn inziens klopt dit niet want dit wordt nergens aangegeven maar ook zeker niet vermeld VOORDAT je begint met sparen.
Per email van hun klantenservice heb ik kortweg gezegd pech gehad want zij zeggen hieraan niks te kunnen of willen veranderen Wat een laffe reactie

algehele acceptatie van de spaarkaart ongeacht welk filiaal

Beste meneer/mevrouw.

U heeft uw reactie gezet op de pagina van Kippie Enschede.
    Dus ik kan deze klacht niet voor u oplossen.
    Wel heb ik uw klacht door gestuurd naar het hoofdkantoor.
    Want ik wil dat elke Kippie klant tevreden is.

Mvg Tjerk Kippie Enschede

hallo ,
    ergerlijk maar vooral kinderachtig om geen reactie te geven. Dit getuigd niet van professionaliteit en zeer zeker niet klantgericht.
    hallo ,
    Kippie
    Hey. Ik heb 31 oktober een reactie gegeven.

Mvg Tjerk
    Kippie Enschede
    Kippie
    Hey. Ik heb 31 oktober een reactie gegeven.

Mvg Tjerk
    Kippie Enschede
    pdh
    jazeker maar met de mededeljng dat u het aan het hoofdkantoor zou doorgeven toch?
    en die hebben geen enkele reactie gegeven. Dus de klacht is niet behandeld.

m vr gr
    patrick de hooge
    Kippie
    Hey. Oké ik zal er nog een keer achteraan bellen. Zal ik uw mailadres mogen? Dan stuur ik dat door naar het hoofdkantoor. Dan kunnen ze via die manier iig contact met u opnemen. Mvg Tjerk
    dank u
    mijn mailadres luid: patrickdehooge@online.nl

m vr gr
    patrick
    Hallo ,

Tot heden nog geen enkel contact gehad met het hoofdkantoor van Kippie
    Ik vermoed dat zij geen zin hebben om gegronde klachten zoals deze te beantwoorden/verantwoorden.

M vr Gr

niets

Ook een klacht indienen over Kippie Enschede?