Klacht kish.nl: 2x spontane glas breuk skagen horloge

Klachtnummer
# 262751
Gebruiker
boshopper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

02 03 2016 Skagen horloge gekregen voor mijn 69e verjaardag een paar maanden later een spontane breuk in glas 49 euro betaald nu april 2017 weer breuk in glas zelfde als de vorige keer ,als ik het weer laat repareren weer 49 euro laat ik dus niet doen stuur maar terug heb ik gezegd, ja zeiden ze eerst verzendkosten betalen ik vind dit een vreemde gang van zakeneerst 139 eut klokje dan2x per jaar glasbreuk kosten wel erg duur horloge.

De oplossing

Restitutie geld van dit waardeloze horloge

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat kish.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over kish.nl?