Klacht Kitchen Online: Witgoed niet teruggenomen

Klachtnummer
# 266290
Gebruiker
Leofer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een inbouw oven gekocht. Hetzelfde dag als de oven geleverd was heb ik de retouren aanvraag gedaan omdat de kwaliteit van de apparaat slecht was. De klantenservice heeft zo gereageerd: "dit product niet meer retour mogen nemen gezien het apparaat gebruikt is (stroom erop geweest)". Het is geen andere manier om een elektrische apparaat te testen dan met stroom! Het product is nieuw en hebben wij niet gebruikt. gewoon aangesloten en getest.

De oplossing

het product terug te nemen en de geld terugbetalen

2 reacties

  1. Auteur
    Kitchen Online
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Roses,

    Erg vervelend dat u er met de klantenservice tot nu toe niet uit gekomen bent. Wij hebben uw klacht voorgelegd aan de manager van de klantenservice met het verzoek u hierover zo spoedig als mogelijk contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Iris, Webcare - Kitchenonline
  2. Auteur
    Leofer
    Datum
    Beste Iris, Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice en het antwoord was nog steeds negatief. Ik heb direct contact opgenomen met Pelgrim, ik hoop dat ze kunnen helpen.

Ook een klacht indienen over Kitchen Online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen