Opgelost door Kitchen Restyle Keukenrenovatie: Geld wordt na retourneren niet teruggestort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 373605
Gebruiker
JJC van Middelkoop
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 24 april een quooker kraan ongeopend retour gestuurd, (binnen 2 dagen na ontvangst) met een mail met de gevraagde retour documentatie.

Inmiddels 2 maanden verder, 4 belletjes en diverse mailtjes maar nog steeds geen geld terug.
Aan de telefoon eerst door een dame en later door Kees te woord gestaan. Heel vriendelijk wordt gezegd ik zal het doorsturen naar finance maar verder ga ik niet over., het is heel vervelend voor u. 4x gevraagd of ik teruggebeld wordt en dat wordt vriendelijk bevestigd maar niets meer vernomen.

Het gaat om 899,- Euro en ik vraag me nu af, krijg ik het geld nog terug of ben ik het kwijt? Het betreft order 1924.

MvG,

Jako

De oplossing

Geld terugstorten

4 reacties

  1. Auteur
    Kitchen Restyle Keukenrenovatie
    Datum
    Wij hebben uw herroepingsformulier inderdaad ontvangen maar wij hebben uw kraan niet retour gekregen.
    Heeft u voor ons een Track and Trace zodat wij het na kunnen vragen.
  2. Auteur
    Kitchen Restyle Keukenrenovatie
    Datum
    Wij hebben het intern nogmaals nagekeken, er is geen zending retour gekomen, zou u nog is goed willen kijken of u de track and trace code nog terug kan vinden.
  3. Auteur
    Kitchen Restyle Keukenrenovatie
    Datum
    Wat een vervelend geval, u zegt de Quooker te hebben geretourneerd en wij hebben hem niet ontvangen.
    U kunt geen vezendbewijs of track and trace tonen, Heeft u een idee hoe we dit tot tevredenheid op kunnen lossen?
  4. Auteur
    Kitchen Restyle Keukenrenovatie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben de betaling zoals afgesproken zojuist op uw rekening terug gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJC van Middelkoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kitchen Restyle Keukenrenovatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen