Klacht Kitchen2table: Ondeugdelijk koffie apparaat en koffiecupjes over de datum. Winkelier wil niet tegemoet komen.

Klachtnummer
# 186574
Gebruiker
Anton
Datum
3 reacties

Details

Klacht

23 Augustus 2016 koffiemachine gekocht in winkel in Woerden. Koffieautomaat zet geen goede koffie - apparaat is ondeuglijk- meegeleverde koffiecups zijn ruim over de houdbaarheidsdatum. 1 dag na aankoop apparaat en koffiecups geretourneerd.. Winkel wil niet tegemoet komen. Niets meer vernomen van winkelier. Brief verstuurd op 17 September. Nog geen reactie. Apparaat en cupjes zijn nog bij winkelier.

Gewenste oplossing

Geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Kitchen2table
    Datum
    Klant laat zich uitvoerig infomeren over de verschillende espressomachines. Maakt een keus, een nieuwe machine uit de opruimhoek.
    Klant gebruikt de machine en is teleur gesteld over het product. Smaak en gebruik vallen tegen.
    Hierop komt klant terug. Ik wil mijn geld terug. Dat doen wij niet wel een tegoedbon. Daarnaast is het product gebruikt en niet meer als nieuw te verkopen.
    Wij hebben klant andere mogelijkheden aangeboden. Maar tot een gesprek kwam het niet daar de klant geen tijd had. Met als antwoord; “ ik hoor wel hoe u het oplost.”
    Wat betreft de capsules die over de datum waren. Had niet mogen gebeuren en die zijn inmiddels door nieuwe capsules vervangen.
    Intussen is er al een brief naar de klant gestuurd waarin wij de klant een tegoedbon aanbieden ter waarde van het aankoop bedrag.
    Hierop hebben wij nog geen reactie ontvangen.
    Kitchen2table stelt de klant centraal. Klantgericht ondernemen is belangrijk en een tevreden klanten ons doel. Daarom worden klanten in onze winkel geholpen. En problemen lossen wij op. Sorry maar we geven geen geld terug.

    Rudi Voss
    Kitchen2table Woerden
  2. Auteur
    Anton
    Datum
    Tegoed inmiddels ingewisseld voor artikelen die ik eigenlijk niet nodig heb. Beter dan niets; blijf teleurgesteld - Koffie verkopen die 1 jaar over de datum is - een automaat die niet goed werkt - meteen teruggebracht, toch geen geld terug - 1 maand wachten -geen concreet voorstel - wel direct een voorstel na plaatsing klacht op website - andere klant laten voorgaan in de winkel terwijl ik geholpen wordt en dan zeggen dat ik geen tijd heb, -
    ik kan deze winkel niet aanbevelen.
  3. Auteur
    Kitchen2table
    Datum

Ook een klacht indienen over Kitchen2table?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen