Klacht Kitchenaid: 3 weken defecte koelkast, klantenservice negeert het.

Klachtnummer
# 517987
Gebruiker
Cmrck
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb al 3 weken een defecte koelkast en een baby van 6 maanden die ik nu potjes moet geven ipv vers eten. Al 6-7x gebeld, slechts 1x teruggebeld door de monteur. Die is hier uren geweest, had het zogenaamd gemaakt maar een dag later was het weer kapot. Nu negeren ze me al dik een week en heb ik al 3-4x weer gebeld. ECHT HEEL FRUSTREREND...

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuwe en werkende koelkast. Reparatie schijnt toch zinloos te zijn aangezien het de dag erna weer kapot is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen