Klacht Kitchenaid: Defecte keukenmachine

Klachtnummer
# 472297
Gebruiker
Riaenjan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb kitchenaid keukenmachine de artisan gekocht bij Fonq.
Na 1.5 jaar gaat het pinnetje los waar de kneedhaak overheen gaat.
Retour gestuurd en na 5 weken krijg ik hem terug. Maar hij is niet in orde. Achter zit een bout die komt steeds los. Hij is beschadigd. En achter niet goed in elkaar gezet, en het euvel waar hij voor terug gestuurd was ging de eerste keer toen ik hem weer gebruikte weer los kon ik het zo terug schuiven.
Nu willen ze dat ik hem weer opstuur en dan ben ik hem weer 5 weken kwijt en ze hebben geen reserve machine.

Gewenste oplossing

Een goede oplossing voor mijn probleem.
Ik ga de machine echt niet meer opsturen.
Ik bak heel veel en dan kan ik niks meer.
Met de hand kan ik niet vanwege rugklachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen