Klacht Kitchenaid: Ik heb een ovendeur besteld en betaald, maar heb hem niet ontvangen

Klachtnummer
# 608607
Gebruiker
A. Pieters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een nieuwe ovendeur bij KitchenAid besteld in november 2021 en het lukt ze tot nu toe niet om de juiste ovendeur te leveren. Er is een monteur geweest, maar die had de verkeerde deur bij zich. Vervolgens heeft de monteur een nieuwe deur voor mij besteld. Helaas ging dat ook fout, want ik heb alleen het glas ontvangen. Ik bel nu elke 2 weken met KitchenAid of ik de juiste deur kan krijgen, maar niemand kan het regelen. Ik heb ook verschillende e-mails gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat er een monteur komt die de juiste deur bij zich heeft. Zodat ik na acht maanden eindelijk weer mijn oven kan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen