Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kitchenaid: KitchenAid en Bijnenkorf weigeren het probleem op te lossen
Details
Klacht
Ik heb via de Bijenkorf een mixer van €620 gekocht. Deze ging ruim binnen de garantietermijn defect en de Bijenkorf heeft een afspraak met Kitchenaid dat zij de reparatie van hun producten op zich nemen. Ik heb de mixer al 2 keer opgestuurd naar hen (nadat ik uitgebreid telefonisch en schriftelijk contact met hen heb gehad over wat het defect precies was.) De mixer kreeg ik tot 2x keer toe teruggestuurd onder het mom gerepareerd te zijn, wat niet zo was. KitchenAid geeft aan er niet zoveel aan te kunnen doen dat het repareren steeds mis gaat. Ik moet de mixer voor een 3e keer opsturen en ze kunnen niet garanderen dat ik de mixer dan wél gemaakt terug krijg. Ze erkennen dat het probleem binnen de garantie valt en dat zij het moeten maken, maar toch kunnen ze niet beloven dat ze dat ook gaan doen. Geld terug geven of een nieuwe mixer opsturen is volgens hen geen optie. Eerst moet ik het nog een paar keer proberen met het opsturen van mijn mixer. Ik ben terug gegaan naar de Bijenkorf (zij zijn immers mijn contractspersoon) maar ook zij sturen met terug naar KitchenAid. Daar word ik inmiddels nauwelijks meer fatsoenlijk te woord gestaan. Het is echt bizar.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug of een nieuwe mixerBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.