Klacht Kitchenaid: Kitchenaid vervangt kapot apparaat voor kapot apparaat van anderen

Klachtnummer
# 469581
Gebruiker
TweedeMahonie#79
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het opsturen van mijn kitchenaid (die al meerdere malen is gemaakt in de aankoopwinkel) kreeg ik hem kapot terug. Bij de vraag naar een vervangend product wordt mij een apparaat van iemand anders aangeboden. Deze is ook stukgegaan maar nu weer gemaakt. Dat vind ik onhygiënisch en wil ik absoluut niet. Wat ook blijkt is dat kitchenaid zonder toestemming apparaten vervangt zoals hierboven benoemd. Tot nu toe geen oplossing en ik heb heel veel van dit soort klachten voorbij zien komen. Kitchenaid is nergens te bereiken als het er echt om gaat.

De oplossing

Of 1. Mijn kitchenaid wordt goed gemaakt en ik krijg een jaar lang extra garantie. Of 2. Ik krijg een nieuwe kitchenaid die geen historie heeft. Dus echt nieuw nieuw!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen