Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kitchenaid: Klantenservice kitchenaid komt afspraken rondom reparatie en vervanging apparaat niet na.
Details
Klacht
We hebben een foodprocessor aangeschaft die na 3 maanden kapot was. Deze hebben we 15 mei 2020 teruggestuurd naar kitchenaid. We zouden een nieuw apparaat krijgen, maar door een fout werd deze naar kitchenaid teruggestuurd. Ondanks veelvuldig bellen met de klantenservice komen we niet verder. Er worden beloftes gedaan, maar niet nagekomen. Zo zou het product opnieuw worden verzonden, maar ontvingen we niets, weer gebeld, het zou doorgegeven worden naar de juiste afdeling, maar een week later bellen bleek dat er wederom niets gebeurd was. Er zou teruggebeld worden, maar dat gebeurt niet. We zijn het wachten én kitchenaid zelf meer dan zat en zouden eigenlijk nog het liefst ons geld terug krijgen.Gewenste oplossing
Het liefst zouden we ons geld terug krijgen, omdat we geen vertrouwen meer hebben in dit bedrijf.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.