Klacht Kitchenaid: Meerdere malen kapotte mach.uiteindelijk niet meer televeren

Klachtnummer
# 593702
Gebruiker
G. Wallenburg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Meerdere malen defecte foodprocessor.werd omgewisseld . Behalve de laatste keer.kreeg ik te horen dat mach. Niet meer leverbaar is.ze hadden een voucher gestuurd.terwijl ik heb aaangegeven dat ik graag geld retour wil en beslist geen voucher.Ikheb inmiddels een prof. Machine aangeschaft voor ons werk.dus aan voucher heb ik niets.mede vertrouwen is weg..meerdere keren kontakt opgenomen.wordt vanalles beloofd.maar er gebeurd niets qua retour betaling.Het is een voucher.daar moet ik het mee doen.Maar ik heb helemaal niets nodig.dus is mijn geld gewoon weg.Er werd gezegd koop app.stuur dat terug.dan kan geld retour.maar ook dat klopt niet.Heb genoeg geduld gehad. Hun mogelijkheid gegeven tot leveren goed app.tot de wettelijke termijn.hun kunnen toestel niet meer leveren.Dus andere mach.moeten kopen.ander merk
Heb aangeboden met minder geld genoegen te willen nemen.maar ook dat wordt niet geaccepteerd.ze blijven bij voucher.Gr Ada wallenburg

Gewenste oplossing

Gewoon geld retour ipv voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen