Klacht Kitchenaid: Niet leveren van defecte onderdelen

Klachtnummer
# 535057
Gebruiker
JudithNW
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al bijna een jaar bezig met het ontvangen van vervangende onderdelen van drie (verschillende kleine keukenapparatuur) producten die binnen een maand kapot zijn gegaan. De eerste keer verwachtte ik de producten voor de kerst. Deze zijn nooit aangekomen. Weer gebeld, inderdaad een fout in levering, ze werden OPNIEUW opgestuurd, ik zou de producten medio februari ontvangen. We zijn nu bijna in mei en nog steeds niks mogen ontvangen. Wel 20,- aan belkosten kwijt!

Gewenste oplossing

Onderdelen vervangen of geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen