Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kitchenaid: Onbevredigende afhandeling van klacht over defect hulpapparaat bij keukenmachine
Details
Klacht
Op 10 Augustus 2019 kochten wij een KitchenAid keukenmachine met Foodprocessor (5KSM2FPA). We hebben hem sindsdien 5 tot 10 keer gebruikt, maar onlangs bleek dat hij niet meer werkt. We hebben met servicecentrum gebeld om te kijken of reparatie mogelijk was, en om onze teleurstelling aan te geven dat hij zo snel kapot was. Reparatie bleek niet mogelijk en er was geen coulance tav de garantietermijn. Vervolgens werd gevraagd naar aanschafprijs (155 Euro), en werd ons een voorstel gedaan om een nieuwe te kopen (prijs inmiddels meer dan 200 Euro) tegen gereduceerd tarief van 200 Euro. Bij protest tegen gebrek aan coulance werd er gesuggereerd dat hij wel kapot zou zijn gegaan omdat hij misschien wel was gevallen. Dit was een beledigende opmerking en gaat voorbij aan mechanische mankementen die niet kunnen worden opgespoord omdat hij niet te repareren valt. Later bleek ook nog dat de foodprocessor gewoon nog voor 155 Euro wordt aangeboden op diverse websites.Gewenste oplossing
Kostenloze vervanging van defecte apparaat.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.