Klacht Kitchenaid: Slechte service

Klachtnummer
# 470512
Gebruiker
Branka
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Blender 1.5 maand geleden voor de reparatie verstuurd, nog niets van ze gehoord. Ze reageren niet op de mails en bellen, na 18 min in wacht was mijn geduld op.

Wat een slechte service voor zo een redelijk dure apparaat, erg jammer.

Gewenste oplossing

Wat de status is van de reparatie en wanneer komt de blender terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitchenaid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kitchenaid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen