Opgelost door Kitchentech: Al maanden problemen met onze vaatwasser!

DvdBroek

Wij hebben een vaatwasser van steelmatic, deze was toen de problemen zich gingen voordoen 1 jaar oud. Dit is nu maanden geleden. Er is tot nu toe 3 keer een monteur langs geweest. Er zijn 3 dingen vervangen. Dit alles pas nadat wij tig keer gebeld en gemaild hebben. Er ontstaan na vervanging van producten steeds weer nieuwe problemen, wat zich uit in een vaatwasser die het helemaal niet meer doet. Ook de monteur weet niet meer wat hij ermee aan moet. Hij heeft aangegeven dat er een nieuwe vaatwasser moet komen, maar daar geeft steelmatic geen gehoor aan. Steelmatic heeft ons zelfs met kerst zonder een fatsoenlijk werkende vaatwasser laten zitten. Wij worden niet teruggebeld of gemaild en alles gaat verschrikkelijk traag. WIJ ZIJN HET ZAT!!!

Wij zouden graag zien dat Steelmatic ons nu eens echt verder helpt en daar ook wat tempo achter zet.

Kitchentech
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Toelichting gegeven op de moeizame onderdelen levering van de fabrikant (waar wij inmiddels afscheid van hebben genomen) van het betreffende model.Uw keukenleverancier installeert op onze kosten een nieuwe vaatwasser. Wij gaan er van uit dat hiermee het probleem naar tevredenheid is opgelost.
    DvdBroek
    Inmiddels staat er sinds vanmorgen een nieuwe vaatwasser in onze keuken. Top!

DvdBroek

Ook een klacht indienen over Kitchentech?