Klacht Kitty Entertainment: Oplichting Kitty Entertainment

Brechtje3112

Ik heb 02-05-2013 een Engelse Dubbeldekker bij via Kitty Entertainment gehuurd (http://www.kittyentertainment.nl/index.php/wagenpark/promotiebussen/engelse-dubbeldekker.html) voor mijn bruiloft. Ik heb een factuur ontvangen en werd verzocht om binnen 14 dagen het bedrag van 667,80 over te maken. Dit heb ik gedaan. Al het contact heeft via email plaatsgevonden. Na het overmaken van het bedrag heb ik direct om een bevestiging gevraagd, maar deze heb ik nooit ontvangen. Meerdere malen heb gemaild. Vervolgens heb ik telefonisch contact proberen te maken maar het telefoon nummer is niet meer in gebruik. Ook heb ik via twitter contact proberen te maken (https://twitter.com/entertainmentKE). Ik voel me ontzettend belazared en bestolen. Ik heb meerdere malen contact met dit begdrijf gezocht, maar mijn oproepen worden niet beantwoord.

Het bedrag terug krijgen.

Wij vinden dat Kitty Entertainment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Brechtje3112
    Er is hier sprake van oplichting en dat wordt door de consumentenbond niet opgevolgd, puur omdat het bedrijf 'niet actief' is

Brechtje3112

Ook een klacht indienen over Kitty Entertainment?