Klacht Kitty Entertainment: Oplichting Kitty Entertainment

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 38823
Gebruiker
Brechtje3112
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 02-05-2013 een Engelse Dubbeldekker bij via Kitty Entertainment gehuurd (http://www.kittyentertainment.nl/index.php/wagenpark/promotiebussen/engelse-dubbeldekker.html) voor mijn bruiloft. Ik heb een factuur ontvangen en werd verzocht om binnen 14 dagen het bedrag van 667,80 over te maken. Dit heb ik gedaan. Al het contact heeft via email plaatsgevonden. Na het overmaken van het bedrag heb ik direct om een bevestiging gevraagd, maar deze heb ik nooit ontvangen. Meerdere malen heb gemaild. Vervolgens heb ik telefonisch contact proberen te maken maar het telefoon nummer is niet meer in gebruik. Ook heb ik via twitter contact proberen te maken (https://twitter.com/entertainmentKE). Ik voel me ontzettend belazared en bestolen. Ik heb meerdere malen contact met dit begdrijf gezocht, maar mijn oproepen worden niet beantwoord.

De oplossing

Het bedrag terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kitty Entertainment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Brechtje3112
    Datum
    Er is hier sprake van oplichting en dat wordt door de consumentenbond niet opgevolgd, puur omdat het bedrijf 'niet actief' is

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brechtje3112
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kitty Entertainment?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen