Klacht Kjekk.nl: Bestelling niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368973
Gebruiker
Lielke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 Mei 2019 kussen met opdruk besteld voor een bruiloft op 23 mei 2019. Het is nu 3 juni en nog niks ontvangen. Tussendoor een mail gestuurd, bleek dat ze op vakantie waren en dat de zending verzonden zou worden. Inmiddels weer 10 dagen verder en nog steeds niks ontvangen. Als ik de voorafgaande klachten lees, weet ik dat ik niks zal ontvangen. Geld zal wel weg zijn en het leuke persoonlijke cadeau heeft nu geen waarde meer...de feestdag is om.

De oplossing

Geld graag retour. €17,90

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lielke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen