Klacht Kjekk.nl: Bestelling wordt niet verzonden

Klachtnummer
# 378844
Gebruiker
Irma1000
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 juni heb ik een bestelling geplaatst, deze is tot op heden nog niet geleverd.

Verschillende keren heb ik contact gehad waarbij steeds aangegeven werd dat mijn bestelling vrijdag verzonden ging worden. Steeds werd die afspraak niet nagekomen. Sinds deze week wordt er helemaal niet meer gereageerd op mijn e-mail.

De oplossing

Dat mijn bestelling alsnog spoedig verzonden gaat worden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen