Klacht Kjekk.nl: Geboortebord besteld, betaald en deze is niet geleverd

Klachtnummer
# 355921
Gebruiker
Trijnie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21-12-2018 een gepersonaliseerd geboortebord voor onze dochter besteld, ik heb direct betaald en mijn bestelling tot op heden ( 18-03-2019 ) niet ontvangen. Ik heb ontelbaar veel mailtjes gestuurd met de vraag waar het bord blijft en krijg dan o.a. volgend antwoord; de verwachting is dat hij einde van de week op transport gaat naar u. Dit gebeurd niet dus! Ook heb ik 2 weken geleden een ingebrekestelling gemaild, maar hier wordt niet op gereageerd. Info@kjekk.nl en info@circuitvanhout komen de afspraken niet na en reageren niet of met onjuiste informatie op mailtjes, een telefoonnummer is helaas niet bekend, beide webshops hebben 1 kvk nummer 68168144 BTW NL029404253B02.
Ik wil mijn geld terug!!

De oplossing

Ik wil € 59.90 terug!

5 reacties

  1. Auteur
    Trijnie
    Datum
    Weer een week verder en nog steeds mijn geld niet ontvangen...
    Ik ben erg benieuwd of Kjekk nu eindelijk afspraken nakomt en het bedrag, mijn geld, binnen 14 dagen terugstort.. nog 8 dagen...
  2. Auteur
    Trijnie
    Datum
    En uiteraard komt dit waardeloze bedrijf de afspraak weer niet na en heb ik mijn geld vandaag niet ontvangen.
    Stort mijn geld terug Kjekk.nl / Circuitvanhout.nl!! En hou op met het doen van valse beloftes!!!
  3. Auteur
    Trijnie
    Datum
    Wederom een mail dat het geld 'onderweg' is en maandag 8 april op mijn rekening staat...
    Bij Kjekk.nl is alles 'onderweg ', eerst het geboorte bord en nu mijn geld! Het wordt tijd dat jullie je aan de afspraken gaan houden Kjekk.nl / Circuitvanhout.nl... We gaan het maandag zien.
    Ik stop i.i.g. niet voordat ik mijn geld terug heb!!!!!!!
  4. Auteur
    Trijnie
    Datum
    En uiteraard is Kjekk wederom de afspraak niet nagekomen en heb ik mijn geld niet ontvangen. Morgen ga ik social media op de hoogte stellen van deze praktijken en mensen waarschuwen om vooral niets bij Kjekk.nl en Circuitvanhout.nl te bestellen, oplichters! En dit is nog maar het begin. Ik stop niet met middelen inzetten totdat ik mijn geld terug heb.

    KJEKK.NL dit is zo gemakkelijk op te lossen, maar blijkbaar houden jullie van slechte reclame! STORT MIJN GELD TERUG!
  5. Auteur
    Trijnie
    Datum
    Het heeft me veel energie gekost en ik heb enorm veel geduld moeten hebben, maar mijn geld is vandaag (09-04-2019 ) teruggestort.
    Eindelijk!

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen