Klacht Kjekk.nl: Ik ben opgelicht door hun

sassiiii

Nog steeds geen geld terug gekregen. Nog 3 dagen en dan zijn de 2 weken voorbij waarin ik mijn geld terug zou krijgen

Mijn geld terug

sassiiii
    Nog steeds geen geld terug gehad.
    sassiiii
    nog steeds geen geld terug en wordt niet meer geantwoord op mijn mail
    sassiiii
    5 dagen geleden contact gehad. had nog steeds niet mijn geld terug gekregen. vandaag zou de administratie aanwezig zijn en zou het geld overgemaakt worden. we wachten af.
    sassiiii
    Nog steeds mijn geld niet terug gekregen.elke keer wordt belooft dat het terug gestort wordt.
    sassiiii
    nog steeds geen geld terug gekregen. elke keer beloven ze dat het geld wordt overgemaakt.
    sassiiii
    nog steeds niet mijn geld terug gekregen. bedrijf zegt dat ze het deze week gaan oplossen
    sassiiii
    nog steeds mijn geld niet terug. krijg ook een melding elke keer out of office op vrijdag. dan krijg je maandag weer antwoordt. tot nu toe niks gehoord.
    sassiiii
    nog steeds geen geld terug. geven elke keer aan dat ze het doorsturen naar de administratie en dat ze het in orde gaan maken.
    sassiiii
    Er wordt eerst beloofd dat het geld werd overgemaakt. Nog steeds niks gezien. Elke dag een mail gestuurd maar werd niet op gereageerd. Vandaag stuurde ze als antwoordt dat het maandag of dinsdag op mijn rekening staat. Als het er niet op staat krijgen ze elke dag een mail van mij.
    sassiiii
    nog steeds geen geld, dus ik blijf mails naar hun sturen
    sassiiii
    nog steeds geen geld terug en geen antwoordt meer gekregen op mijn mail. ik blijf ze lastig vallen via de mail.
    sassiiii
    nog steeds geen geld terug. eindelijk na 2 weken eindelijk een antwoordt op mijn mails gekregen. maandag wordt weer belooft dat ze het geld gaan overmaken.
    sassiiii
    Nog steeds geen geld terug gekregen en geen antwoordt op mijn mail.
    sassiiii
    Nog steeds geen reacties op mijn mailtjes en ook nog steeds niet mijn geld terug
    sassiiii
    geen reacties meer op mijn mail. blijf elke dag een mail sturen.
    sassiiii
    ik krijg geen reactie meer op mijn mailtjes
    sassiiii
    nog steeds geen antwoordt op mijn mailtjes
    sassiiii
    nog steeds geen reactie gehad van kjekk. lijkt wel of ze van de aardbol verdwenen zijn.

sassiiii
hopelijk zijn ze opgepakt door de politie, want ik krijg niks meer te horen van ze.

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?