Klacht Kjekk.nl: Ik heb mijn product niet gekregen dus ik wil mijn geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 494503
Gebruiker
Sandra weerink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na begin jullie een bestelling geplaatst te hebben die ik nooit ontvangen heb. Heb ik aangegeven dat ik het product niet meer wil en dat ik mijn geld terug wil. Hiermee gingen ze accoord en ik zou het geld binnen 2 weken op mijn rekening hebben. Dit was weken geleden, na vele mails waarin ze elke keer aangeven dat er ergens iets mis gaat en dat ze de overboeking gaan inplannen heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
Afgelopen vrijdag aangifte gedaan, ze gaven aan dat het maandag op mijn rekening zou staan en of ik de aangifte wou intrekken. Het is nu donderdag en nog steeds geen geld op mijn rekening. Ik ben al aan het mailen met hun vanaf 20 juli. Wat een slecht bedrijf

De oplossing

Ik wil dat ze mijn geld terug storten zoals ze al meerdere keren hebben toegezegd

1 reactie

  1. Auteur
    Sandra weerink
    Datum
    Helaas geen reactie vanuit het bedrijf ook niet via de mail

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra weerink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen