Klacht Kjekk.nl: Ik krijg mijn geld niet terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 488531
Gebruiker
Mariekeh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn order geannuleerd nadat het na 2 maanden nog niet geleverd is, ik zou mijn geld terug gestort krijgen binnen 14 dagen. Dat moment is nu weer twee weken geleden. Dus ik heb eind juni iets besteld en na vele mails heen en weer nog steeds geen product of geld terug. Er is ook nauwelijks communicatie mogelijk, want bellen doen ze niet aan, afspraken nakomen ook niet en nu reageren ze ook niet meer op mails. Maar ik sta gewoon in mijn recht. Zonde, want ze hebben prachtige producten....

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, zoals is afgesproken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mariekeh
    Datum
    Ook op mail wordt nu helaas niet meer gereageerd.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mariekeh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie..... net als op mail....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen