Klacht Kjekk.nl: Krijgt geld niet terug!

Pechvogel

Op 2 december 2018 heb ik een bestelling geplaatst en daarbij gevraagd of het er op tijd kon zijn of anders het artikel meteen kon annuleren. Na nog een extra mail eroverheen kreeg ik antwoord terug en zeiden dat ik mijn geld terug zou krijgen aangezien het artikel er niet op tijd zou zijn.
Half december heb ik een mail gestuurd met de vraag waar de terug betaling bleef.. daarop kreeg ik dat die na de wettelijke 14 dagen automatisch terug gestort zou worden. Dat zou dan 24 december moeten zijn geweest..
U raad het al, niks terug gestort. Daarna mail op mail gestuurd zonder reactie terug te krijgen. Tot het moment dat ik vertelde een incassobureau in te schakelen. Het zou er na 2 werkdag en op staan.
U raad het al, nog niks! Zo ben ik nu dus al bijna 2 maanden bezig €15,90 terug te krijgen. Het gaat me niet eens om die 16 euro maar om het feit dat ze niet na komen wat ze zeggen en je dus zelf overal achteraan moet! En het is en blijft gewoon mijn geld waar hard voor gewerkt moet worden!!
Inmiddels nog 2 berichten gekregen met steeds dezelfde onzin erin.. Dat de administratie het met spoed heeft overgemaakt en het geld binnen nu en 2 a 3 werkdagen op mijn rekening staat, afgezien van uw bank.
Maar we hebben beide ING dus zou er toch meteen op moeten staan.
Nu (23 januari 2019)dus nog steeds niks.

De administratie is dus totaal niet in orde bij dit bedrijf!!
www.kjekk.nl en www.circuitvanhout.nl

Bestel hier dus niks. Bij mij gaat het om 16 euro maar stel dat je een duur product besteld en uiteindelijk terug stuurt of annuleert kunt u Naar uw geld fluiten of een incassobureau inschakelen.

Hun schriftelijke afspraken na komen!!
Aanvullende info is niet nodig want ik weet heel zeker dat ze weten wie ik ben!!

Pechvogel
Er is geen oplossing geboden. Ze laten gewoon niks van zichzelf horen. Bestel niet!! Je krijgt of je item niet opgestuurd en je geld krijg je sowieso niet terug!! Het zijn echt oplichters!!jammer dat dit soort praktijken te weinig aangepakt word!!

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?