Klacht Kjekk.nl: niets ontvangen na bestelling en betaling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 317217
Gebruiker
Yegra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde in mei! iets op de webshop maar mocht nooit iets ontvangen. Mails worden niet altijd beantwoord en blijf compleet in het ongewisse. Blijkbaar ben ik ook niet de enige klant die dit ervaart maar op hun facebook pagina worden alle berichten die negatief zijn direct verwijderd.

De oplossing

een levering van mijn product zoals besteld of mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yegra
Datum
Uiteindelijke oplossing
De firma heeft niet meer gereageerd en ik heb uiteindelijk mijn geld terug moeten eisen via Paypal, ook lastig dat Kjekk.nl alle negatieve feedback automatisch verwijderd van op zijn facebookwall want zo blijven andere mensen toch klant...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen