Klacht Kjekk.nl: Opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447518
Gebruiker
AnjaRemmits
Datum
2 reacties

Details

De klacht

30 maart bestelling geplaatst.
Zou verstuurd zijn, toen moesten ze het nakijken, geld zou teruggestort worden. Tot op heden (ruim 2 maanden later) nog niks ontvangen.

De oplossing

Geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    AnjaRemmits
    Datum
    Kjekk.nl stuurt een mail met we storten het terug binnen 14 dagen en termijn verzetten ze alweer. Maar een terugbetaling via het klachtenplatform wijzen ze af..... kortom ze willen het niet netjes oplossen. Leugenaars en oplichters zijn het. Zij willen het niet oplossen, maar slapend rijk worden van geld waar anderen WEL hard voor gewerkt hebben.
    Maar aangifte is gedaan. En social media wordt steeds opnieuw berichten geplaatst over de wanpraktijken.
    Ik hoop dat ze slecht slapen. Karma is a bitch.
  2. Auteur
    AnjaRemmits
    Datum
    Ze zeggen weer te betalen... maar helaas....
    Ik verwacht geld retour

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AnjaRemmits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing ze wijzen alles af. Oplichters zijn het
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen