Klacht Kjekk.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 384906
Gebruiker
Emos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu 6 weken geleden een taarttopper besteld. Nadat ik wat ongeduldig werd en mezelf af ging vragen hoelang het nog zou gaan duren heb ik mailcontact gezocht. In de mail is mij verteld dat het 14 dagen zal duren in totaal.
Helaas wordt ik nu constant aan het lijntje gehouden (inmiddels 6 weken verder) Ik weet me geen raad aangezien aankomende week de bruiloft is.
De ene keer zouten ze me af met dat ze maar 3 werkdagen in de week hebben... de andere keer vertellen ze me weer dat ik in het trouwseizoen bestel dus dat het langer duurt, dan vertellen ze weer dat ze nooit hebben gezegd dat het 14 dagen zou duren (wat ik zwart op wit heb)
En het ergste nog... ik heb betaald en de bruiloft is al bijna.
Ik hoop dat hier echt iets aan gedaan wordt.

De oplossing

Zo snel mogelijk het bestelde product bij mij afleveren!!!
Kunnen ze dit niet nakomen dan uiteraard mijn geld terug storten en ophouden met deze oplichterij!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen