Klacht Kjekk.nl: Product niet in productie genomen zelfs na specifieke navraag voor de bestelling

Sbrouwer

Een bestelling geplaatst voor een bruiloft op 16 augustus. Omdat ik net binnen de 14 dagen levertijd zou zitten, heb ik voor het plaatsen van de bestelling geïnformeerd of dit überhaupt mogelijk is. Het antwoord luidde: zet dit in de extra opmerkingen en dan krijgt het voorrang. Ik heb netjes in de extra opmerkingen gezet dat we het product voor 16 augustus nodig hebben in verband met een bruiloft, zoals mij verteld in de ontvangen mail.
13 augustus had ik nog niets vernomen van de bestelling. navraag gedaan en blijkt dat het product niet in productie is genomen en het zo druk is dat ik het voor 16 augustus ook niet ga ontvangen. Na aangegeven dat dit na specifieke navraag wel mogelijk was, was de reactie dat ik niet in de opmerkingen heb gezet dat het afgesproken was dat de bestelling voor 16 augustus binnen zou zijn. Ik heb aangegeven dat dit ook niet zo in de mail stond vermeld en het er dus niet in heb gezet. Puntje bij paaltje is dat blijkbaar mijn schuld en werd er gekeken of het alsnog in productie kan worden genomen. Echter antwoord de productie doorgaans binnen 1 werkdag en zaten we 2 dagen voor de gewenste ontvangstdatum. Mocht het product toch in productie kunnen worden genomen, zouden wij het alsnog niet op tijd binnen hebben gekregen.
Uiteindelijk hebben wij zelf de order geannuleerd want van enige service is hier geen sprake. Wij hopen het betaalde bedrag snel te ontvangen.

Voor mij niets maar ik hoop dat er voor toekomstige klanten een betere service wordt geboden.

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?