Klacht Kjekk.nl: Veel te lange levering, niet vriendelijk en slechte communicatie

mbussink

28-8 besteld. 8-9 bericht dat bestelling is verzonden, trackinglink volgt. 18-9 bericht gestuurd naar Kjekk dat ik nog geen link heb ontvangen.
20-9 bericht van Kjekk dat er intern iets is misgegaan, excuses en verzending binnen 2 dagen. 26-9 Kjekk een bericht gestuurd dat ik geen trackinglink heb ontvangen.
27-9 bericht van Kjekk dat ze logistiek met mij contact op laten nemen. Hierop heb ik bericht gestuurd wanneer ik bereikbaar ben. Op 29-9 nog geen contact met mij opgenomen, daarom voicemail ingesproken, mail gestuurd en Facebookbericht gestuurd. Met verzoek om mij terug te bellen, vanwege slechte communicatie.
Een paar minuten later FBbericht terug: op die dag is er geen telefonisch klantenservice. Ook een mail van Kjekk: pakket is verzonden maar retour gekomen, gaat opnieuw op transport en dit heeft logistiek vorige dag al aan mij gemeld. Dit laatste was niet waar; geen bericht gehad! Ze maken geen excuses en ik blijf met vragen achter. Heb daarom teruggemaild waarom pakket retour is gekomen en wanneer ik pakket kan verwachten.
3-10 antwoord van Kjekk: "omdat hij niet geleverd kon worden volgens GLS. Ik ga morgen navragen wanneer dat is. De werkplaats is vandaag gesloten". Later kreeg ik een mail: "als het goed is heeft u hem nu ontvangen?". Dit was niet zo. Heb dezelfde dag nog teruggemaild en een FBbericht gestuurd, wanneer zij telefonisch klantenservice hebben. Ik heb ze vaker gebeld, maar kreeg nooit gehoor. Wilde met ze praten en aangeven hoe vervelend ik het vond. Ook omdat de mail vaak lang duurt.
4-10 bericht van Kjekk dat bestelling 9-10 wordt geleverd. Ik had hier niet veel vertrouwen in, dus heb ik alvast gekeken naar juridische stappen om mijn geld terug te krijgen. Op 9-10 een trackinglink gekregen en op 10-10 bestelling geleverd. Op 11-10 heb ik Kjekk een FBbericht gestuurd dat ik het niet erg vriendelijk vond dat zij daar niet hebben geantwoord. Het antwoord: "Bij vragen kunt u terecht bij info@kjekk.nl. Ik heb van mijn collega's vernomen dat ze al meerdere malen contact met u hebben gehad en u ook de tracking hebben gestuurd". Dit bericht vond ik typerend, daar ging het me niet om.

Uiteindelijk dus na 6 weken bestelling ontvangen. Dit na vaak contact opnemen (geen automatisch bericht van hen dat er iets mis is gegaan), geen vriendelijke klantenservice, geen excuses ontvangen. Ik heb ze vandaag een bericht hierover gestuurd. Als ik wist dat het zo zou gaan, had ik hier niet besteld. Mijn tip: hier niet bestellen!

Excuses voor de trage levering en de slechte communicatie

Nog geen reactie gehad
    mbussink
    Nog steeds nergens een reactie gekregen.
    ook niet

mbussink
Geen reactie gehad van het bedrijf. Precies zoals ik had verwacht. Jammer dat ze hier niks van willen leren.

Ook een klacht indienen over Kjekk.nl?