Klacht Kjekk.nl: Wel betaald, geen levering. Moeilijk bereikbaar bedrijf.
Details
Klacht
Op 6 augustus een bestelling geplaatst bij KJEKK.NL. Het zou volgens Kjekk.nl 8 tot 14 werkdagen duren. Op 28 augustus had de bestelling werkdag 16 bereikt en ik had nog niets gehoord. Na nogmaals contact vanuit mijn zijde, omdat ik helaas als klant niet op de hoogte werd gehouden van mijn al betaalde bestelling, kreeg ik op 29 augustus het bericht dat mijn bestelling verzonden was.
"Bij de status verzonden betekent dit dat uw artikel gereed is voor verzending en wordt spoedig aan GLS overgedragen.
Uw pakket komt vanuit Duitsland dus de verzending zal enkele werkdagen duren. Wij sturen u ook nog een trackinglink zodat u hem zelf kan volgen"
Nu wederom 8 werkdagen voor jullie verder, heb ik nog niets ontvangen. Omdat ik het idee het dat per mail weinig uithaalt hoop ik via social media toch meer aandacht van het bedrijf Kjekk te krijgen, want communicatie en transparantie is in mijn ogen belangrijk als betalende klant. Helaas na het posten van een bericht wordt er niet geantwoord en ben ik geblokkeerd.
Om aandacht te vragen en mogelijk mensen dit in de toekomst te besparen post ik dit bericht. Er is namelijk geen reactie gekomen vanuit KJEKK.NL, behalve dat zij mij geblokkeerd hebben op Facebook en dus nergens op reageren.
Gewenste oplossing
Alsnog leveren van mijn bestelling en anders terugboeken van de betaling.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.