Opgelost door Klaas Vaak Bedtextiel: Ducky Dons Doré Gold dekbed lekt al 3 jaar overmatig dons

Ton

Kocht in september 2011 bij Klaas Vaak in Doetinchem 2 vier seizoenen dekbedden voor elk 300 €.
Na enkele weken drong het tot mij door dat er erg veel wit poederachtig stof onder mijn bedden lag. Bij nadere inspectie bleek bij beide donsdekken dat er iedere dag naast al het stof, tientallen donsjes door de tijk naar buiten kwamen.
De winkel heeft me 4 keer terug laten komen; me maanden aan het lijntje gehouden; me een aangetekende brief aan hoofdkantoor laten zenden; de klacht doorgeschoven naar de fabrikant Ducky Dons; het dekbed weken onderzocht en uiteindelijk geconcludeerd dat het mogelijk wat resten in de naden van het doorgestikte zomerdeel waren, wat met enkele maanden over moest gaan. Toen dat niet waar bleek, mijn rechtshulp verzekeraar ingeschakeld, die voor 600 euro niet wilde procederen, en ons 600€ gaf.
Nu drie jaar later lekt het tijk nog even hard en MOET ik IEDERE DAG stofzuigen!
Op het tijk staat: 7 jaar garantie op fabricage fouten!
PRODUCT IS FOUT!

Erkenning dat er een probleem is (geweest). Vervanging van het product door zelfde product van andere productieserie, of door idem van andere fabrikant.

Wij vinden dat Klaas Vaak Bedtextiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Klaas Vaak Bedtextiel?