Klacht Klaas Vaak Bedtextiel: Klaas Vaak Bedtextiel schuift fout af op klant

Klachtnummer
# 33539
Gebruiker
PAG
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Enkele weken geleden bestelde ik drie dezelfde dekbedovertrekken bij Klaas Vaak Bedtextiel. De foto op de site gaf een prachtig glanzend overtrek weer in de kleuren bordeauxrood, grijs en lichtgroen. Maar toen ik ze ontving dacht ik eerst dat ik de verkeerde ontvangen had. De kleuren klopten helemaal niet. De kleuren waren poepbruin, grijs en lichtoranje. Ik vond ze intens lelijk. En glanzend waren ze ook niet.

De overtrekken van totaal 90 euro zijn terugbetaald maar de verzendkosten van totaal 11,75 aan verzendkosten niet. Terwijl dit niet mijn fout was: de foto op de site (overigens dezelfde foto als op de verpakking) klopte voor geen meter wat kleuren betreft.

De webshop weigert mij de door mij gemaakte extra kosten te vergoeden waardoor ik achterblijf met een fikse kater: niet-gelijkende overtrekken ontvangen en ook nog 12 eens euro verloren door deze webshop.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de verzendkosten ad. 11,75.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klaas Vaak Bedtextiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    PAG
    Datum
    Helemaal niets gehoord. Geen enkele reactie gehad. Mensen, blijf maar weg bij deze webshop want je wordt getild.

Ook een klacht indienen over Klaas Vaak Bedtextiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen