Klacht Klacht.nl: Slechte klachtafhandeling door klacht.nl, zeer onprofessioneel bedrijf

JWV2018

Wij als bedrijf hebben een geschil met een klant die wij al meerdere oplossingen hebben geboden die niet werden geaccepteerd. Er werd er vanuit de klant gedreigd met negatieve berichtgeving op diverse platforms. Onze goede naam werd door het slijk gehaald om zo de gewenste oplossing af te dwingen. Een klacht op klacht.nl wordt al geplaatst zonder dat dit aan de ondernemer kenbaar wordt gemaakt en zonder wederhoor. Dit blijft oneindig op het internet circuleren en schaadt een ondernemer onnodig. Heb een procedure doorlopen en antwoorden op alle vragen aan klacht.nl gemaild met als doel de klacht te laten verwijderen, maar dit had aangetekend moeten plaatsvinden. Ik moet nu een openbare discussie voeren naar aanleiding van een klacht die van alle kanten rammelt en inmiddels is opgelost.

De werkwijze klopt in mijn optiek niet. Op het moment dat er een klacht over een ondernemer wordt gemeld kan deze toch op z'n minst op de hoogte worden gesteld dat er een klacht tegen hem is ingediend. Nu wordt een ondernemer gedwongen een openbare discussie te voeren naar aanleiding van een klacht die niet eens op waarheid wordt gecontroleerd.

De klacht verwijderen aangezien deze inmiddels al met de klant is opgelost en een rectificatie aangezien onze naam in een negatief daglicht is geplaatst.

Wij vinden dat Klacht.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Klacht.nl?