Wij vinden dat Klantenservice Telefoonnummer Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Klantenservice Telefoonnummer Nederland: Helpdesk [gemodereerd]
Details
Klacht
Geachte heer/mevrouw,02 maart 2020 ben ik Helpdesk [gemodereerd].
Via google terecht gekomen op de site klantenservicetelefoonnummer, direct gebeld en een Engels sprekende dame aan de lijn gehad die mij vroeg om eerst 102,49 euro en vervolgens 103,49 euro over te maken naar Top Up BV by Buckaroo, 100 euro, 100 euro, 100 euro en nog eens 100 euro over te maken naar XboxLiveKaarten.nl via Mollie. Door mijn chronische ziekte Multiple Sclerose en Autisme en de goede trouw van handelen dus opgelicht!!!
Hiermee mijn verzoek of u de kaarten of wat dan ook te annuleren en mij de bedragen terug te betalen.
Het gaat om het volgende:
4QW2F-KTM6H-GVGRR-9HPWH-2R6DZ
CXHK9-HDYDQ-HGMMK-7WFVG-MTGFZ
4TFXJ-TRT7X-Q4MGG-GTH6Y-Q967Z
W726G-G633J-2DDJ4-7Q4KF-CDVJZ
32FWX-P377P-9HY27-CG6TC-39V7Z
XFJR3-Y2263-XCVTG-69Q7V-7236Z
CR6JM-RJJ9W-4PGWM-G32GC-VW7HZ
2XQHY-JJJYT-HMP3F-RC3QD-6YQHZ
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en dat u mij positief kunt beantwoorden.
Gewenste oplossing
Alle overgemaakte bedragen en een schadevergoeding storten op mijn ING bankrekeningnummer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.