Klacht Klarna AB: [Verwijderd]

Klachtnummer
# 317661
Gebruiker
Wim wish
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg een opdracht van ing dat ik 2 euro moet overmaken met tan nummer en al ik heb alleen niks gekocht dus ik doe het niet ik heb sinds gisteren wish app geiinstalleerd maar haal het er vanavond nog af.Als dit jullie praktijken zijn zoals ik op google lees ben ik er snel klaar mee groeten wim [verwijderd]

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw/meneer,

    Indien u een betaalverzoek of factuur ontvangt voor een bestelling die u niet geplaatst heeft is het inderdaad verstandig om geen betaling te doen.

    Wij van Klarna gaan alleen over de betalingen die bij Wish gedaan worden. Indien u hier een betaling of factuur van ons terugziet en u herkent dit niet, neem dan uiteraard contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen!

    Ik wens u een prettige dag toe!

    Groet, Kayleigh

Ook een klacht indienen over Klarna AB?