Klacht Klarna AB: 6083407109999965 Videokaart/LX827844299NL/ONTVANGEN DOOR VERKOPER

hansje9

betalingsomschrijving 6083407109999965 Videokaart

Heb in november 2019 een videokaart besteld bij alie,deze heb ik laten retourneren op 14 december via post.nl.

Dit ook via door verzonden,omdat ik een schrijven kreeg via de mail,omdat deze afdeling de financiële kant afhandelt.

Ik heb in mijn post.nl ap staan,dat deze zending geretourneerd is, maar toch geeft klarna walgelijke klantenservice aan,dat het betaald dient te worden,en dit voor een pakketje uit het buitenland retour is gegaan en dit staat op mijn post.nl ap.
ik heb alle gegevens,omtrent de videokaart door gemaild naar klarna.

Dit is het email adres wat bij mij bekend is,via dit email adres,worden alle financiële afwikkelingen gerealiseerd,zodat op mijn klarna het aangepast word.

Nu zou ik ineens een betaling moeten gaan verrichten van 23,19 ( kosten videokaart) die ik indertijd op marktplaats voor als nog heb besteld en betaald.

Klarna heeft erg vaak van dit soort rare scenarios en laat de klanten ervoor bloeden,niet gezond en niet normaal.

De klantenservice van klarna,is geestelijke niet handels bekwaam bezig, in een gesprek,word onbeschoft de hoorn erop gegooid,wat een aso gedrag.
dat zei normaal aan de telefoon doet,en alle klachten serieus nemen,wat niet gebeurd.

het pakketje dat retour is gegaan,os ontvangen door verkoper,maar klarna weigert uit mijn account te halen,maar wel een zeer grote mond geven aan de telefoon,onacceptabele gedrag.

4 januari 21:30
Retourzending overgedragen aan afzender

4 januari 4:04
Zending is gesorteerd
3 januari 18:22
Zending is ontvangen door PostNL
3 januari 12:26
Geweigerd bij bezorging, zending gaat retour afzender
3 januari 7:58
Bezorger is onderweg
3 januari 7:03
Zending is gesorteerd
2 januari 23:45
Zending is ontvangen door PostNL
31 december 14:16
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostN

-------------------------------------------------------------------------
Het is erg druk met online bestellingen. We kunnen helaas niet alles op tijd bezorgen. Sommige pakketten zijn vertraagd. Daarvoor vragen we om je begrip.

Retourzending overgedragen aan afzender

Dit is een retourpakket. Deze track & trace-info geldt voor de reis terug

Klara maakt er een grote terring bende van,krijg rekeningen,terwijl product bij verkoper al terug in bezit is wat een kut organisatie

hansje9
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Klarna AB
    Geachte,

Vanwege de gekozen manier van communiceren in eerdere berichten via verschillende kanalen zullen wij verder afzien u van een reactie te voorzien via de social media kanalen. Voor verdere ondersteuning kunt u zich op een correcte manier richten tot de klantenservice.

Hoogachtend,

Team Klarna

Ook een klacht indienen over Klarna AB?