Opgelost door Klarna AB: Aanmaning klarna voor niet werkende items

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 485034
Gebruiker
BUTTE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via betaling klarna, een bestelling gedaan bij wisch.
Deze producten werkten niet, heb hiervan melding gemaakt bij wisch, plus foto.reactie u hoeft niet te betalen en kunt de items vernietigen.
Nu krijg ik van klarna een betalings herinnering, terwijl in de theebladen items niets was geregistreerd.
Het is bijna onmogelijk om met klarna in contact te komen, heb wel een melding bij wisch gedaan.

De oplossing

Klarna benaderen en de betaling aanmaning ongedaan maken

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Butte,

    Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring. Wij vinden het vervelend dat je bestelling van Wish niet naar behoren was.

    Wanneer een product defect is adviseren wij om contact op te nemen met de webwinkel. Zij zijn immers verantwoordelijk voor de levering, de bestelling en eventuele retourvoorwaarden van je bestelling.

    Indien je een oplossing tot annuleren bij Wish hebt ontvangen, dan kun je op 2 manieren gecompenseerd worden. Zo kun je een terugbetaling op originele betaalwijze ontvangen of een terugbetaling aan de hand van Wish Cash.

    Mocht je de optie Wish Cash gekozen hebben, dan heeft Wish je een vervangend product aangeboden voor dezelfde waarde, namelijk een tegoed bij Wish.

    In deze kwestie zal de factuur dan alsnog voldaan moeten worden.

    Mocht je meer informatie over deze procedures weten, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens op www.klarna.com/nl/klantenservice

    Een mooie dag gewenst!

    Groet,

    Selwyn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BUTTE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het te betalen bedrag is na lang heen en weer mailen gecrediteerd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen