Opgelost door Klarna AB: Aanmaning zonder herinnering.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 375019
Gebruiker
MMJN Turkensteen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een aanmaning ontvangen zonder eerst een herinnering te hebben ontvangen, terwijl ik tot nu toe de overige rekeningen netjes op tijd heb betaald. Ik vind het geen goede service. Voor internetbestellingen heb ik een apart e-mailadres om goed overzicht te houden. Bij websites die gebruik maken van Klarna zal ik niet meer bestellen, ze zijn mijn vertrouwen kwijt.

De oplossing

Als ze niet kunnen aantonen dat de herinneringsmail is verstuurd, wil ik de aanmaningskosten terug ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.M.J.N. Turkensteen,

    Wat jammer om te lezen dat je door deze ervaring het vertrouwen in ons kwijt bent. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

    Omdat het hier gaat om persoonsgegevens kunnen we je het beste adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice of om ons via een ander medium een privébericht te sturen. Dan kunnen we dit voor je nakijken en waar mogelijk oplossen natuurlijk.

    Met vriendelijk groet,

    Michel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MMJN Turkensteen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen