Klacht Klarna AB: Bestelling minicidetox

Klachtnummer
# 129782
Gebruiker
Gertjanvan doggenaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan van minicidetox die heb ik ook ontvangen en op 4 september betaald 64,40 euro
Krijg ik een incasso brief van Segoria 15 sept dat er een openstaande bedrag 90,90
Dus ik gebeld naar beiden Klara en segoria mailtjes naar beiden gestuurd.
Mail terug gehad dat ik twee bestellingen heb geplaats.
Ik heb geen 2 bestelling geplaats maar 1.
Ben hier zo boos over ben ik gaan google op radar dat er meerder zijn.
En zag ook melding op Facebook daarover,
Dus ik hoop dat dit recht wordt getrokken.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Zojuist heb ik telefonisch contact met u opgenomen naar aanleiding van uw bericht.

    Ik begrijp dat u maar één bestelling heeft geplaatst en ontvangen maar vervolgens twee facturen heeft gekregen om te voldoen.

    Natuurlijk is het van belang dat hierna verder onderzoek wordt gedaan en in ons telefoongesprek heb ik u uitlegd wat u het beste kunt doen.

    Bedankt voor het aangename gesprek en een fijne dag gewenst.

    Groet, Ginny

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen