Opgelost door Klarna AB: Betaling gedaan, geen bestelling in Wish-account

sad Opgelost
Langbroek3

Ik heb een bestelling bij Wish gedaan via Klarnabank. In mijn Wish-account geen bestelling te zien, maar bedrag is wel afgeschreven via Klarna Bank AB via Mollie Payments. Wish weet van niets, heb ik al gevraagd of zij weten waar dit mis is gegaan. Zou wel graag mijn geld terug ontvangen!

Ik zou graag hebben dat het betaalde bedrag wordt teruggestort.

Klarna AB
    Hi Marjolein,

Zou je contact met onze klantenservice willen opnemen voor deze kwestie?

Zij kunnen de bestelling erbij zoeken en je verder informeren.
    Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
    Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

Je kunt een willekeurige bestelling selecteren en daarna eventueel aangeven dat het ergens anders over gaat, wanneer je vraag niet over een zichtbare factuur gaat.

Fijne dag vandaag!

Groet,
    Marleen

Langbroek3
Tja, idd contact opgenomen met klantenservice. 1e medewerkster kon mij niet helpen en stuurde me het bos in. Tweede medewerker kon de betaling wel vinden, blijkbaar was er wel geld geincasseerd door Klarna maar was de betaling bij Wish niet doorgekomen en bestelling geannuleerd. Goede les voor de volgende keer. Ik koop nooit meer iets bij Wish en gebruik Klarna ook niet meer. Binnen 2 weken zou ik mijn geld moeten terugkrijgen. Ben benieuwd. Wel weer kastje/muur verhaal. Zonde van mijn tijd en levert stress op.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?