Klacht Klarna AB: betaling

Klachtnummer
# 168600
Gebruiker
Jaremi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op vakantie in Bali heb ik dit bedrijf een mail gestuurd om eventueel de Slim-HCA pillen te bestellen. Ik heb daarin ook gezegd wanneer ik weer terug ben van vakantie.
Ze hebben de pillen tijdens mijn afwezigheid gestuurd en mijn buurvrouw heeft het in ontvangst genomen. Ik zat op de rekening te wachten of een eventuele brief van hen. Vandaag 19 mei ontvang ik een nota met een boete va n 13,50 wegens achterstallige betaling. Hier ben ik niet mee eens.

Kunt u hier wat aan doen?

Met vriendelijke groet mevr Jane van Leerdam

De oplossing

Mijn schuld om deze rotzooi te bestellen, wil het betalen maar zonder 13,50 extra kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Goedendag,

    U wilt graag weten of u uw factuur zonder aanmaningskosten kunt betalen.

    Natuurlijk ben ik direct uw gegevens erbij gaan zoeken en ik heb gezien dat u inmiddels al via de chat contact met onze klantenservice heeft gezocht.

    Heel fijn, want de klantenservice kan u natuurlijk het snelst helpen aan een antwoord op uw vragen. Ik ben dan ook blij dat mijn collega u een gepaste oplossing heeft geboden.

    Mocht u nog vragen voor mij hebben, dan kunt u contact met me opnemen via hello@klarna.nl.

    Een prettige dag gewenst.

    Groet, Ginny

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen