Klacht Klarna AB: boos

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 421637
Gebruiker
waardeloos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 25-1-2020 bestelling geplaatst en betaald Factuur ontvangen met op vermelding betaald.Opdit momenet nog NIETS ontvangen

De oplossing

Mijn zending versturen

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedank voor je bericht, vervelend natuurlijk dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.

    Voor vragen over de levering van de bestelling willen wij je graag doorverwijzen naar de webwinkel, die daar per slot van rekening over gaan.

    In de tussentijd kan je via onze app een probleem melden. Mocht je er niet uitkomen met de winkel kunnen wij je hier dan verder mee assisteren.

    Met vriendelijke groet,

    Michel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
waardeloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
helemaal niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Klarna AB?