Klacht Klarna AB: De klanternservice van Klarna moet het werk gaan doen waar zij op de website voor aangewezen zijn.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 439972
Gebruiker
GertZw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door adresfraude kreeg ik brieven en aanmaningen van een andere persoon op mijn adres. De klantenservice van Klarna, volgens de website de entiteit die deze klachten in behandeling zou moeten nemen en doorgeven binnen dit bedrijf, kan hier, volgens eigen zeggen, niets aandoen omdat ik geen klant ben. Uiteindelijk moet ik zelf een speciale afdeling van Klarna bellen zodat ik mogelijk geholpen wordt.

De oplossing

Geen brieven meer op mijn adres.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gert,

    Bedankt voor je bericht.

    Fraude in wat voor vorm dan ook nemen wij natuurlijk zeer serieus. Daarom hebben wij inderdaad een speciale veiligheidsafdeling die onze klanten helpt deze problemen aan te pakken.

    Ik begrijp dat het vervelend is om die extra handeling te moeten uitvoeren terwijl je zelf niets verkeerds gedaan hebt, maar juist omdat hier misbruikt wordt gemaakt van jouw gegevens is het belangrijk ons te helpen jou te helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Michel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GertZw
Datum
Uiteindelijke oplossing
De tekst op de website geeft nog steeds niet een juiste weergave van de procedure. "Ik ben ontevreden over jullie service. Hoe kan ik een klacht indienen? Als je ontevreden bent over onze service, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We staan namelijk graag voor je klaar en gaan altijd op zoek naar een oplossing. De klantenservice kan er ook voor zorgen dat je feedback op de juiste plek terechtkomt." De klantenservice helpt je niet verder maar verwijst je alleen maar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen